mystery shopping

Στόχος του Mystery Shopping (Μυστικός Επισκέπτης) είναι η αξιολόγηση του προσφερόμενου service ώστε αυτό να μπορέσει να βελτιωθεί. Αν οι πελάτες εξυπηρετούνται καλύτερα, θα αυξήσουν τις αγορές τους και επομένως θα αυξηθούν τα κέρδη της επιχείρησης.

 Αν θέλετε να μάθετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για την εξυπηρέτηση που προσφέρουν τα καταστήματά σας πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια από τις καθιερωμένες μεθοδολογίες μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών. Αν όμως επιθυμείτε να ελέγξετε το κατά πόσο το προσωπικό σας εφαρμόζει τη πολιτική και τις οδηγίες της επιχείρησής σας  όσον αφορά την εξυπηρέτηση των πελατών σας, τότε απαιτείται mystery shopping.  Οι δύο τεχνικές είναι μεν συμπληρωματικές, αλλά  είναι διαφορετικές.

αρχική σελίδα υπηρεσιών